15 τροφές που ενισχύουν την υγεία της καρδιάς μας

Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Γράφτηκε από την  Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2017 13:44

Η διατροφή μας παίζει υψίστης σημασίας ρόλο στην υγεία της καρδιάς μας. Άλλωστε να μη ξεχνάμε ότι η καρδιά είναι ο κοίλος μυς από τον οποίο εξαρτάται η ζωή μας. Είναι καθόλα αναγκαίο, λοιπόν, να ακολουθούμε έναν φιλικό προς αυτήν τρόπο ζωής. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες οι οποίοι σχετίζονται με την υγεία της καρδιάς μας και αρκετούς από αυτούς μπορούμε να τους ελέγξουμε και μόνοι μας.

Εντάξτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τροφές που αγαπούν την καρδιά μας και τις προτείνουν οι ειδικοί.

  1. Ψάρια πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα (σολωμός, σαρδέλες, ρέγγες, πέστροφες, αντσούγιες) Φυσικά αναφερόμαστε στη φρέσκια τους μορφή, και όχι αλίπαστα ή καπνιστά που συνηθίζουμε να τα συνοδεύουμε τέλεια με τα ουζάκια μας εμείς οι Έλληνες.
  2. Μήλα
  3. Κόκκινα σταφύλλια
  4. Λάχανο
  5. Μπρόκολο
  6. Καρότα
  7. Γλυκοπατάτες
  8. Πορτοκάλια
  9. Αμύγδαλα
  10. Καρύδια
  11. Όσπρια και κυρίως τα φασόλια
  12. Κόκκινο κρασί (πάντοτε με μέτρο)
  13. Μπύρα
  14. Ελαιόλαδο
  15. Βότανα, όπως φασκόμηλο, ρίγανη, θυμάρι και δεντρολίβανο που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και σε πολλές περιπτώσεις μπορούν να αντικαταστήσουν το αλάτι, συμβάλλοντας έτσι στην καλή λειτουργία της καρδιάς.

Δεν χρειάζεται να φτάσετε στο γιατρό με αυξημένη καρδιαγγειακή πίεση και πόνους στο στήθος για να αρχίσετε να νοιάζεστε για την καρδιά σας και να προσέχετε τη διατροφή σας. Φροντίστε την καρδιά σας έγκαιρα, δώστε της τις σωστές τροφές κι εκείνη θα χτυπά δυνατά για πολύ καιρό!

onelady

Αληθινή, ειλικρινής, καθημερινή, αυθόρμητη, απλή, παραπονιάρα, ναζιάρα, αξιαγάπητη. Αυτή είναι η Onelady. Παρατήρησε όλα όσα την απασχολούν, την προβληματίζουν αλλά και την χαροποιούν μέσα από τα άρθρα της

Εγγραφή στο newsletter

για όλα όσα δεν θέλεις και δεν πρέπει να χάσεις!