Ιδέες για υγεινό πρωϊνό έτοιμο σε χρόνο ρεκόρ

Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Γράφτηκε από την  Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2016 16:19

Το διάβασες τόσες φορές σε διάφορα άρθρα που κυκλοφορούν και το άκουσες άλλες τόσες, ίσως και περισσότερες από τη μανούλα σου: το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Είναι αυτό που θα σε γεμίσει με ενέργεια και διάθεση να ανταπεξέλθεις σε όσα σε περιμένουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δεν είμαστε εδώ για να καταρρίψουμε το μύθο του πρωινού γιατί δεν πρόκειται περί μύθου. Ξέρω, ξέρω, προτιμάς να αφιερώσεις έστω και 10 λεπτά παραπάνω στο μαξιλάρι σου, παρά στον πάγκο της κουζίνας, όμως για σκέψου εκείνη τη φορά που ξύπνησες -έστω και τυχαία- νωρίτερα και ετοίμασες το πρωινό σου... Πόσο πιο χαρούμενη ένιωθες; Και δεν ήταν μόνο η αίσθηση ότι έχεις κάνει αυτό που όλοι, από τη μαμά σου μέχρι τη διατροφολόγο σου, θεωρούν σωστό! Στην πραγματικότητα είναι κάτι πολύ βαθύτερο! Είναι όλες εκείνες οι βιταμίνες που σου έδωσε ο φρεσκοστημένος χυμός πορτοκάλι που απόλαυσες πριν φύγεις για το γραφείο ή η καλής βιολογικής αξίας πρωτεϊνη και τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα που προσέλαβες βάζοντας στη φέτα σου ταχίνι! Όμως, πόσες φορές θα φας τα ίδια και τα ίδια; Και πόσο χρόνο να αφιερώσεις προετοιμάζοντας το πρωϊνό σου; Don't worry!

Σ' αυτό συμμεριζόμαστε την άποψή σου, γι' αυτό η Onelady συνέλεξε για εσένα που βιάζεσαι αλλά θέλεις να προσέξεις τη διατροφή σου υπέροχες, νόστιμες και εναλλακτικές ιδέες για να έχεις ένα υγιεινό πρωϊνό που μπορείς να τα προετοιμάσεις σε χρόνο ρεκόρ!

    1. Τοστ με φυστικοβούτυρο, μπανάνα και σπόρους Chia
      Τα υλικά που χρειάζεσαι: 1 φέτα του τοστ (κατά προτίμηση ολικής άλεσης), φυστικοβούτυρο, 1/2 μπανάνα και λίγους σπόρους Chia.
      Για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα μπορείτε να φρυγανίσετε τη φέτα του τοστ για να γίνει τραγανή, αλοίφετε το φυστικοβούτυρο, κόβετε σε λεπτές φετούλες τη μπανάρα και πασπαλίζετε με τους σπόρους Chia, το οποίο προσφέρει στον οργανισμό 6 φορές περισσότερο ασβέστιο απ' ότι το γάλα! Ακόμη ψάχνεις λόγους για να το δοκιμάσεις;
    2. Φρουτοσαλάτα με κινόα
      Η φρουτοσαλάτα (με φρούτα της επιλογής σας) αλλάζει μορφή και γίνεται πιο ενδιαφέρουσα αλλά και πολύ πιο θρεπτική και χορταστική προσθέτοντας λίγη βρασμένη κινόα και ένα dressing από μέλι, lime και φρέσκο βασιλικό!
    3. Μπάρες δημητριακών με 5 υλικά
      Θα χρειαστείς μόνο: Βρώμη, ανάλατα αμύγδαλα (ή οποιδήποτε ξηρό καρπό της επιλογής σας), μέλι, ταχίνι και δημητριακά. Προετοιμάζονται γρήγορα, διατηρούνται στο ψυγείο ή και εκτός και μπορείς να τις απολαύσεις ως πρωϊνό αλλά και ως snack οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και σε όποιο σημείο κι αν βρίσκεσαι. Ευέλικτες και νόστιμες. Προσοχή μόνο, στην ποσότητα.
    4. Αυγό με αβοκάντο
      Στην Ελλάδα δεν είμαστε ιδιαίτερα συνηθισμένοι στη γεύση του αβοκάντο. Ωστόσο τα θρεπτικά συστατικά του και τα καλά λιπαρά που προσφέρει στον οργανισμό μας πρέπει να μας βοηθήσουν να το δούμε με άλλο μάτι. Συνδυάστε το με ένα αυγό βρασμένο και μια φέτα ψωμί (κατά προτίμηση ολικής άλεσης) και τότε θα είσαι σίγουρη ότι το γεύμα σου εμπεριείχε το πρίπτυχο πρωτεϊνη, υδατάνθρακα, λιπαρά σε άριστη ποιότητα και τις ιδανικές αναλογίες.
onelady

Αληθινή, ειλικρινής, καθημερινή, αυθόρμητη, απλή, παραπονιάρα, ναζιάρα, αξιαγάπητη. Αυτή είναι η Onelady. Παρατήρησε όλα όσα την απασχολούν, την προβληματίζουν αλλά και την χαροποιούν μέσα από τα άρθρα της

Εγγραφή στο newsletter

για όλα όσα δεν θέλεις και δεν πρέπει να χάσεις!